Absolut

Måste bara ge massor av DAGENS till vädret vi har idag! Man blir ju bara lycklig! Eller iallafall när man är på gågatan där det är värme i marken så att all snö är borta! Åh det är härligt! Om det är lika imorgon blir det jag och Erika som drar ner på stan och leker vår (gör vi det ska jag berätta hur det går till!).

Lars Wallin, härlig kille måste jag säga. Han vann pris på ELLE-galan för årets blickfång, och måste säga att det är sant. I hans design finns inget som är nedtonat, allt är som en sagovärld med mönster färger och överdrivna former. Han lanserade även smink ( när det nu var, våras kanske). Rough och ögonskuggor tror jag mest att det var, i söta förpackningar. Och nu har han även gjort en "partyklädsel" (som den kallas) till ABSOLUT vodka flaskorna.

Himla tjusigt, ska finnas en fluga och en mask till också men dom måste man tydligen köpa till för extra pengar och jag hittade heller ingen bild på dom.
Nu är Anki och Lollo här, mysigt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Gioeli

Dagens till VÄDRET?! Vi spelade match på konstgräs idag, och 80 av 90 minuter öste det ner snö från skyn... :-P

2009-02-28 @ 17:06:27
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Exakt den där Vodkan hade vi på julbordet i julas!

2009-03-01 @ 17:51:40
Postat av: thairice

Erik: ahaha men det kanske var på kvällen eller?



Lovisa: Med paljettfodralet och allt??:O

2009-03-01 @ 17:54:00
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0