heltäckande reflexdräkt

Pussar på alla hjärtans dag! Eller hur man nu ska säga, grattis kanske man säger? Eller hjärtan, jo Hjärtan på er!

Iallafall såg jag den värsta skräckfilmen i mitt liv igår (ioförsej har jag knappt sett någon men ändå). Jag tror seriöst att jag kommer få riktiga psykiska problem av den, och jag kommer aldrig mer våga gå runt själv i mitt hus på kvällarna. Men så kan det var.

Jag måste bara ge ut DAGENS för igår, en lite oseriös (osäriös?) DAGENS. Den ska gå till de fyra gubbarna i heltäckande reflexdräkter och pannlampor som rullade fram vid polishuset med sina stavar och rullskidor. Jag höll på och dö av skratt, och jag var ensam så det var lite pinsamt men iallafall, DAGENS.

Jag är så himla glad att jag köpte mina rosa chinos för jag älskar dom så jäkla mycket. Dom är lite kalla att ha när det är minusgrader ute men det får man stå ut med. Och jag hittade en tröja som jag inte använt på ett bra tag som jag köpte på Forever21 i USA för ett par år sen.
  
Tupperade hela håret men kände att jag såg lite för mycket ut som ett troll så jag satte upp det med några hårpännen så det såg sådär lagom ovårdat ut. Sara tyckte att jag såg ovåradad ut i håret men eftersom det var meningen och hon tyckte de va positivt så antar jag att de va okej.

Och mina älskade skor kom igår!!! Happineesss!!!
  
Och jag har velat ha skor med öppen tå hur länge som helt och nu har jag två par. Jag är lycklig.

var och shoppade lite igår också, med Erika, Lollo och så träffade vi Oliva och Hanna ett tag.

159 kr Rut.m.fl HUR SKÖN SOM HELST!

200 kr Weekday, ser supertråkig ut men går att använda till det mesta, ikäll ska den användaas som tubklänning.

79 kr Glitter, jag var bara tvungen, dom är ju för härliga!

98 kr H&M

79 kr H&M, nätstrumpisar kanske jag också använder ikväll, fast det kommer bli hinla kallt....

Nu ska jag trava iväg till Friskan i det underbara vädret. Livet leker.
Puss

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

GOOOSH, finns det fler färger av brillorna!? O:

2009-02-14 @ 14:26:42
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: Sickan

Grymt snygga skor måste jag tillägga!

2009-02-14 @ 16:20:26
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

Jaa dom finns i grön, röd, vit och svart också tror jag det var. GO BUY!



och takc sickan:)

2009-02-15 @ 10:47:01
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: funkis

SJUKT FINA SKOR!

2009-02-17 @ 19:57:36
Postat av: christel

gillade de svarta skorna starkt!

2009-02-18 @ 00:25:38
URL: http://crystalinfire.blogg.se/
Postat av: therese

Tack funkis o christel:) köp ni me vettja, H&M e ju lagom priser!

2009-02-22 @ 22:04:45
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0