Want one?


Gör på beställning om du gör mig sällskap under tiden. Jo för jag gillar det, men vet forfarnde inte om jag hittat sättet som får dom att hålla.

Och just ja, vi hade simdag idag, klarade 80 längder på tiden vi hade. Det var skönt. Stannade kvar och badade på äventyrsbadet efteråt, det var ju seriöst en evighet sen men fattar inte varför så jäkla kul. Eller jo jag fattar, man är lat och det kostar mycket pengar. Men någon gång då och då skulle man väl kunna kosta på sig att gå dit.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

JAG VILL HA ETT! Fast kan man beställa annat motiv (:? Med en text? Isf vill jag ha 8D

2009-02-03 @ 22:38:13
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0