dagens

Det här inlägget ska ägnas åt DAGENS, som går till min modiga och supersexiga vän Lina Öberg!
Varför hon är modig? Därför hon klippte mittbena idag och det är sjukt coolt.
Varför hon är så supersexig? Därför det var jag som klippte henne!

Före                              Efter                       Ännu mer efter
             

Hon blev nöjd (även fast det inte ser ut så på sista bilden), bara hon inte bangar och byter till snebena imorgon igen, då blir jag besviken! För ärligt, mittbena är nog den trendigaste frisyren du kan ha just nu, eller väldigt kort hår. Kolla på en modevisning och modellerna kommer nästan garanterat ha mittbena.

Jo jag tror allihopa har mittebena faktiskt...

Och här gör jag lite reklam för H&M:

Så nu måste vi skynda och fynda!

Puss

Kommentarer
Postat av: lina

fan vilken sex. jag bytte så fort jag kom hem. haha. kände mig inte så modellig av mig, och det är ju bara modeller som har mittbena. moah

2009-01-17 @ 15:07:22
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

jag veet lollo sa det du är en töönt vet du de!!!? fett tråkiiig

2009-01-18 @ 18:04:41
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0