Helg

Hej nu var det helg ja och då vet alla hur det går med mitt bloggande...

Fredag: Jag hade ju fått tillbaka mina klänningar så bestämde mig för att ha en. Och håret såhär

Sedan gjorde jag en skit stor fail och missade ELLE-galan helt och hållet, jag glömde spela in och allt. Så någon dag när jag får tid ska jag kolla den på nätet. Nu har jag inte tid men...

Lördag: Då blev det stan med massor av människor, vilket ofta leder till att man inte orkar gå i affärer och sätter sig och äter istället. Fast det passade mig prima, det var inget jag behövde köpa och dessutom ska jag försöka tagga ner på shoppingen, iallafall tills jag skaffat ett jobb. På kvällen blev det paljettlinnet som jag inte använt på länge och så bar det av till Luthagen på chillfest med fint folk. Måste bara säga att skjortor på killar är något av det snyggaste som finns.

Söndag: det är idag och har mest egnats åt att kolla på Hitta Nemo och Kung Fu Panda med Sofia, Erik, Mark och Lollo. Och sedan Yoga med Lollo och efter det en lång bastu, helt klart dagnes höjdpunkt. Nu ska jag fixa mina lösnaglar, har använt dom sen nyår för att mina egna ska växa ut under. Tror att jag ska måla dom röda. Långa röda naglar är bara för fint alltså.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0