jo jag älskart

nu är det kemilektion och alla har redovisningar, det vill säga perfekt tid för att kolla bloggar, http://elle.se/ och kläder på google. Google bildsök är väl egentligen ganska underskattat när det gäller att hitta snygga kläder. Sök på en kändis du vet tycker har snygga kläder, ett märke eller bara ett klädesplagg, tex långklänning. Om inte för att få insperation. Annars kan du bara söka på vanligt google på en affär du vet du gillar och gå in på hemsidan. Nästan alla affärer har en hemsida. Så google, måste ge det DAGENS till och med!
Iallafall, dom här skorna hittade jag inte via google utan på ELLEs hemsida under fliken shopping på svartvit shopping.

SÅ JÄVLA FINA! Jag är kär tror jag. Bottega Veneta tyvärr och kostar 6400 kr, inte så himla bra för plånboken kanske... Men man får väl leva med att drömma.

OCH en liten sak jag vill tillägga, sommaren 2010 kommer uppföljaren till sex and the city-filmen spelas in, så det är bara att vänta tålmodigt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0