Nu är 2009 här


Ja tjejer, ni gjorde ju kvällen värd!

Hur kan 17 tjejer i en lägenhet med musik bli fel? Det kan inte, det är bara när man leavar partyt som saker händer; man tappar bort sin telefon och sina nycklar, man är ensam (och som sagt utan telefon) och allt slutar i gråt.
Men kan inte säga något annat än att kvällen var värd det! Verkligen!

För att försöka hålla mig till vad min blogg faktiskt är om (dvs kläder) så var igår klockrent! Vad älskar man inte med högklackade skor, små coctailklänningar och höga kjolar?

Men mitt humör är inte direkt på topp så egentligen orkar jag inte blogga om det här nu för jag vill egentligen bara dö just nu.

Jag köpte iallafall en freebra, asskönt! Den va väldigt gummig och skön att klämma på.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0