Nu bär det av

Försökte ta vara på dagen så vid halv 1 bestämde jag mig för att kliva upp ur våran lilla provisoriska säng som jag, Mark och Erika fixat åt oss själva. Ducha och tvätta håret, på med kläder, blåsa och platta håret, på med mascaran och sedan ner på stan. Klockan var nu 2. Jag tycker vi lyckades riktigt bra!

För att ta reda på min dag bestämmde jag mig för att köpa nya skor, lika som dom jag tappade bort, och bara glömma att allt någonsin hände.

Hade dessutom när jag förut var på julrean och shoppade med Mark på Carlings sett tjejmodellen av en T-shirt med peacemärke på som han köpte, som jag nu  bestämde mig för att slå till på.

Gud jag älskar den! DAGENS! Jag hade helt glömt bort det här med peacemärken, jag har fortfarande inte köpt något halsband! Ska göra det när jag kommer hem, ska nämligen till fjällen imorgon bitti!! Shit vad kul det ska bli, kommer däremot vara helt isolerad från omvärlden eftersom jag varken kommer ha telefon eller dator. Så inget bloggande tills på lördag, då kommer jag hem.

Nu ska jag packa Puss och hej då alla älsklingar

Kommentarer
Postat av: Shubakkan

OOOOOOFTA DU INTE KOMMER VARA I SKOLAN TORSDAG, FREDAG 8(?! Och den där tröjan är megasnygg!

2009-01-04 @ 19:31:04
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: erikissss

ha deeet braa älskopälsoooooo,

2009-01-04 @ 20:55:23
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hat så trevligt nu vafan, och ragga upp en jävla massa snyggingar i backarna :D

2009-01-05 @ 13:29:11
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0