I´m a shoppoholic

Nu har jag varit på stan och det är en sak jag kom på. Jag skulle nämligen dit för att köpa ett par leggins och kom hem med ett pannband och ett par jeans också. Och det är alltid så, jag kan inte låta bli. Så det jag kommit fram till är jag är beroende av shopping. Jag är en riktig shoppoholic och det är inte direkt jättebra...

Iallafall, det var ju rea, och jag fick allting jag köpte för typ 200 kr, så det var ju ganska värt ändå.

79 kr Rut.m.fl

Okej dom såg väldigt fula ut på den här bilden, eller det ser ut som att jag inte har några former alls. Men iallafall så har jag redan ett par sånna här som jag använt så mycket att tyget har blivit typ hälften så tjockt och gick sönder på ett ställe för ett tag sedan. Så jag tänkte att jag ska göra ett par shorts av dom gamla och så har jag nu ett par nya. Supernice, och dom kosta bara 100 kr! hur värt är inte det likosm? Älskar rean på Weekday, har sagt det så himla många gånger förut men det är verkligen så. Jag frågade om man kunde jobba där men dom sa att dom inte behövde nån för tillfället men att jag skulle lämna in en ansökan. Jag får väl göra det då.


Pannband, 25 kr. OCKSÅ VÄRT!

DAGENS iallafall, till en familj jag såg p stan för dom va så jäkla coola. Eller dom var snygga liksom. Det var en tjej o kille, eller man och kvinna kanske man säger (dom var nog dryg 25 tror jag), hon hade sammetskjol och kort pälsjacka, och han hade blåa stuprör, sånna sneakers jag vill ha, flanellskorta och brun skinnjacka. Och så hade dom en liten unge i en barnvagn. Dom var så jäkla coola. Jag tror inte jag skulle vilja få bran när jag är typ 25 (eller det vet jag ju inte) men jag vill absolut va så där cool förälder som jag tycker dom var.


Och idag testade jag att ha mina chinos utanpå och lite halvhöga, själv tycker jag att det funkar, fast vet ju inte vad ni tycker?

det var nog allt för idag, ha en bra lördag gott folk
PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag förstår inte vad du får alla pengar ifrån ;O

2009-02-01 @ 18:22:26
URL: http://www.carolinebahrman.wordpress.com
Postat av: therese

haha det får jag inte... dom tar slut snart:/

2009-02-02 @ 11:39:23
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: David

Shit va snygga :D kan man få veta vart du köpt dom?

2010-11-28 @ 21:32:16
Postat av: therese

Om du menar chinosarna, gina tricot:)

2010-11-29 @ 11:48:20
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0