varför?

Varför är jag inte där, på fashion week i stockholm?? Jag kan inte se en enda anledning förutom att jag skulle gå in och försöka hitta om det gick att köpa biljetter till det och jag hittade inte. Man kanske inte kan köpa biljetter. Man kunde vinna biljetter men det kanske inte betyder att det finns att köpa. Jag tror egentligen inte det. Men fatta att ha varit på Fifth Avenue Shoe Repairs visning igår. vara bland alla människor och även fast visningen är väldigt kort, fatta känslan!

KOLLA LIKSOM! Åh jag dör...
     

Jag förstår inte vad jag gör här i skolan just nu. Fyfan det har aldrig kännts såhär ovärt att vara här.
Acne har också haft sin visning, Jag älskar plastlegginsarna och de gråa skorna.
  

Nej fan, nu måste jag jobba. Som tur är har vi ett projektarbete om framtida forskning och jag skriver om Smarta kläder, kläder som kan känna av kroppens...nånting, jag vet inte. Men det är iallafall kläder så det är okej.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0