Ett sista

Lina hade en underbar 17-årsmiddag, vi var massor av tjejer som åt mat tills vi höll på att dö, körde ölspelet och shakeade loss till jäkligt tung musik mot slutet. Temat var blommor, så alla var uppdressade i blommor.


Eftersom det var en födelsedagstillställning var det presenter medtagna. Jag och lollo hade tillsammans gått och köpt tyg och sedan sytt en kjol och ett långt linne till henne. Som tur var passade allt perfekt och hon var jättefin i kläderna!

kjolen...

och linnet!
Jag tror symaskinen ska tas med ut på landet.... så köp tyg, ge mig mått och lägg beställningar!

Imorgon drar jag på seglarläger, kommer hem lagom till midsommar som ska firas i öregrund med familjen och tjejerna och den 23 smäller det, då drar jag till peace and love! Efter det drar jag till internetlösa sommarstugan där jag nog ska spendera den mesta tiden. Ni kanske ser vart det här leder?
Jo sommarledigt från bloggen, men jag kanske itne kommer kunna hålla mig och gör ett lite inlägg om jag skulle råka befinna mig vid en dator.

Så ha en härlig sommar gott folk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0