Dagens

Mamma sov och det fanns inga så underbara snäckor som jag ville.

Tips: släng inte kläder du faktiskt tycker är fina men som kanske inte är din stil längre eller det kanske är så att modellen är helt fel. Lägg dom i en låda och ta fram dom någon gång senare i livet.
Tex idag hade jag en tröja som jag inte haft på jättelänge (typ två år) och som jag helt glömt. Älskade den tröjan förut, Men sen kändes modellen för kort för att jag skulle gilla den och dessutom för gullig (jag hade en rosa-och-blommor-in-my-ass period...) så jag la undan den, slängde den alltså inte. Och nu när jag älskar blommor och dessutom har höga kjolar hela tiden så gör det inget att den är kort, tvärt om ganska bra. Så släng inte!

DAGENS till att ELLE kom idag, underbart!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0