hissa och dissa

Hade min kjol idag och jag blev himla glad för jag fick komplimanger för den.


DAGENS tänker jag ge till Coffiehouse precis vid stationen. Drog en liten fika där med Sofia, Pless, Hanna och Elin efter skolan. Jag har aldrig varit där men det var helt underbart. Dels för att det ligger lite off så det är inte så mycket folk där men också för att det är så mycket folk som rör sig utanför som man kan roa sig med att kolla på. Tänkte jag skulle hissa och dissa:
Jag hissar killen som hade ascool stil som gick förbi utanför: Svarta ganska tajta chinos, mönstrad hood med luvan uppdragen och vanliga glasögon i sån där ray-ban modell. Och sneeakers. Sjukt cool. Önskar alla hade den stilen, fast det måste gå ihop med personligheten och typ sättet personen rör sig, annars blir det bara fult och fake.

Och så dissar jag tjejen som Sofia pekade ut  inne på cafeet som hade gjort något konstigt med håret. Det var uppsatt i en stram tofs och hon hade halvlockig rätt kort lugg. Håret som sitter ovenför öronen hade hon lagt upp på huvudet och satt fast med hårspännen, så det såg ut som ett sju centimeter brett hårband, gjort av hår. Det var inte snyggt och inte helt okej.

Puss

Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

JAG TYCKTE TANTEN VAR FIN :(

2009-03-12 @ 23:11:57
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: tessibajs

men tanten i hörnet? hon va fräsig, men inte hon med cp frisyren som satt brevi oss!

2009-03-13 @ 12:08:33
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: tessibajs

men tanten i hörnet? hon va fräsig, men inte hon med cp frisyren som satt brevi oss!

2009-03-13 @ 12:08:33
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: ELIIIIn

Jag ÄLSKAR din kjol och jag kommer smyga in och sno den någon dag

2009-03-13 @ 14:28:21
Postat av: therese

nehhehheheeeej ru! haha

2009-03-13 @ 20:03:50
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0