Jeremy scott

Fick en länk av Amanda till hemsidan för märket Jeremy Scott. Har aldrig hört talas om dom men det var faktiskt ganska coola, och framförallt annorlunda kläder.



Just dom här plaggen var inte så annorlunda, men jag tycker de här va bland de snyggaste.
Sen har dom killkläder me, fast de som att de bara tagit tjejkläderna och satt på en kille istället.

Vet inte riktigt om jag tycker det var särskilt snyggt, den här var dessutom inte så farlig. Någon hade typ klänning på sig. Men jaja.
Nu ska jag gå ut o njuta av solen, den e underbar! Jag kanske ska sy lite också.
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, jag tyckte det va riktigt snygga plagg! men jag vet inte så mkt om mode så...xD

2009-03-23 @ 12:23:53
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: therese

jaaa dom var coola! väldigt inspererande faktiskt!

2009-03-23 @ 13:30:25
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0