like it short?

Det finaste som finns i hela världen måste vara bebisar. Jag är så sjukt fashinerad över att de överhuvudtaget kan fungera när de e så små. Visst jag har ju själv varit så lite och jag funkar ju fint idag så antagligen funkade jag fint då med men ändå. Dom små tårna och fingrarna, dom runda kinderna, det fjuniga håret, munnen utan tänder och fettvalkarna som sitter liksom mitt på benen och armarna. Gud dom är underbara, jag tror jag vill ha en. Och med risk för att objektisera bebisar så måste jag ge dom DAGENS för det är så himla fint att dels vara gravid och sen gå runt med en söt liten bebis. Dock inte lika fint om ungen skriker, men ändå, fatta hur mycket man kommer älska sitt eget barn!
Tro inte att jag tänker gå och bli gravid nu bara för att det är fint. Men längtar gör man väl.

Idag uttäckte jag att min nyinhandlade klänning är lite på gränsen till för kort...

MEN jag älskar verkligen det blommiga så jag ska nog hitta en fin användning för den  ändå. Och det funkar ju bara det att det känns som att jag visar hela arslet.

NEW BODY grejorna kom igår, herregud jag tror aldrig jag kommer använda nån annan modell på trosor igen, dom är sjukt sköna!

Imorgon börjar jag jobba! Nice det ska bli med pengar, om jag klarar provanställningen vill säga...
Nu ska jag plugga
Puss


Kommentarer
Postat av: Gioeli

Crazy...

2009-03-23 @ 23:53:33
URL: http://kkb.blogg.se/
Postat av: anki

hahaha vem är det som hittar på egna ord va? objektisera<33 det ska jag också allt börja använda, hahah

2009-03-24 @ 09:02:36
URL: http://arnesdottern.blogspot.com
Postat av: therese

hahah men de va ett fint ord tycker jag:D

2009-03-24 @ 09:07:19
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0