NEJ TACK

Orkade inte ta mig till träningen idag heller eftersom det tydligen bestämt sig för att vara vinter i det här landet. Jag blev inte glad imorse när jag vaknade och det snöade! Nej tack, jag tror jag klarar mig utan. Iallafall vägrar jag använda min dunjacka mer så det blev trenchcoaten ändå. Och som jag skrev tidigare: manlighet idag, vilket betyder baggy jeans.

DAGENS måste jag ge till Rebecka för hon hade sjukt snygga nätstrumpbyxor på sig idag, precis sånna jag vill ha med stora hål. Tyvärr fick jag aldrig tillfälle att fråga vart hon hade köpt dom, får försöka komma ihåg att göra det imorgon.

Vi dansade idag på jumpan. Jag fattar inte varför jag inte fortsatte med dansen, det är typ det härligaste i världen. Till hösten ska jag verkligen försöka börja igen, någon som är på?
Är ni dansintresserade och tycker det är kul att kolla på så tipsar jag om ett program på MTW som går på söndagar, Americas best dance crew. Det är ett sjukt bra program, och man blir sjukt sugen på att dansa!


Nu ska jag laga mat åt min handlingsförlamade bror och sedan göra klart min kjol.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Shubakkilukka

JAG ÄR PÅ! :D

Kanske iaf.

2009-03-10 @ 21:47:35
URL: http://shubakkilukka.blogg.se/
Postat av: therese

thats awsome dude!

2009-03-11 @ 12:39:30
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: adam

de heter MTV inte me W

2009-03-12 @ 21:41:40
Postat av: thirecen

ops sorry, my bad

2009-03-12 @ 21:44:11
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0