nu är det höst


Vet inte vad jag tycker om det här lilla inlägget på ELLE.se, och då syftar jag på "det är höga klackar som gäller i höst!"- inlägget. Inte för att klackar inte är det bästa som finns och jag absolut kommer ha det i höst, men fan måste dom skriva om hösten redan nu!? Det är inte ens vår än! Jag som var superlycklig idag bara för jag hade min trenchcoat och det kändes supervårigt även fast det snöade och så kommer man hem och ser det här. Inte okej att skippa årstider sådär, fast så är det alltid, kollektionerna för en sesong visas två sesonger innan, helt onödigt eftersom man inte alls är sugen på höskläder när det är vår eller vinterkläder när det är sommar. Men så kan det vara.

Nu ska jag träna litegrann och sen ska jag kolla i mina pärons garderob efter något kul, kasnke en jeansjacka som mamma inte använder, eller en av pappas kavajer....Får se.
Puss

Kommentarer
Postat av: erika

säsong heter det

2009-03-06 @ 17:55:07
Postat av: therese

nej det gör det inte

2009-03-06 @ 18:03:38
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0