melodifestivalen

Gårdagskvällen blev faktiskt väldigt lyckad, dock var det inte maskerad. Men mina kläder funkade både som normala och som hippie, så det spelade ingen roll för mig. Tur att man inte klädde ut sig extremt. Det hade varit lite småpinsamt.

Idag blev det bandy för hela slanten tillsammans med Lollo och Erika, shit vi var taggade och vi var (iallafall jag och erika) klädda för ordentlig kyla (lollo frös som satan mot slutet, jag och erika svettades). Tyvärr så fölorade ju Sirius, betyder att det inte blir några fler matcher för deras del, synd synd.

Nu sitter jag här och kollar på melodifestivalen med Lovisa, och shockande nog så är de flesta åtarna bra. Har kollat på en deltävling så låtarma är ju dessutom ganska nya för mig, eller iallafall framträdanderna. deltävlinge jag  såg var den när Agnes gick vidare med sin Love, love, love. Låten är bra men det bästa är hennes kläder ocg framförallt hennes hår. Underbart fluffigt!

Den här bilden är från deltävlingen och nu i finalen så är faktiskt håret ännu större. Undrar om hon har extrahår i, eller om hennes hår är astjockt?

Nu ska jag fortsätta kolla, Puss
(ganska otroligt att jag faktiskt uppdaterar under helgen va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0