Onödiga beroenden

Hm jobbigt det här, men jag tror jag måste åka till Stockholm på lördag, jag kan inte sitta hemma och jobba, knowing att jag skulle kunnat gå runt på vintagemässan. Då kommer jag bryta ihop tror jag. Jag är en svag person.

MIttbene barn idag men jag blev ledsen när min platttång inte var hemma, den är hos Sofia. Egentligen är det så himla mycket vi är beroende av som egentligen är helt onödigt, som en plattång. Eller smink eller allt vad det nu är. Men vi är faktiskt beroende och ser det som något helt nödvändigt, något vi inte kan klara oss utan.
Hur som helst, mittbena. Och en tröjklänning(vad det nu är) som jag inte använt på länge men jag såg en tjej på skolan med en sån igår och kom på att jag faktiskt har en sån hemma.

Och så bruna ankelboots<3

 Det är kemiprov snart, mitt liv innehåller mest räkning med mol och koncetration. Har inte tid, nu måste jag sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0