Väl utnyttjad helg

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag har uttnyttjat den här helgen sjukt bra.


I fredags hann jag med det mesta, först jobbintervju (gick fint), köpte tyg (det jag köpte kosta 200 ungefär och det kommer räcka till två kjolar och en långklänning eller jacka. Så jäkla värt!), träffade Sofia och sydde en kjol åt henne (den blev finfin), satte på Pless massa kvinnliga kläder (vi tyckte hon va fin, det tyckte inte hon), ut i solen och picknicka med josse,johnna, unii, jenny, anki och cissi (MYS), hem och plugga lite (och blogga<3), filmkväll sen med samma gäng som innan (+ Erika) och sen sydde jag en kjol också (). Väl uttnyttjad dag!

Lördagen utnyttjades också väl med träning, jag började sy en annan kjol, plugg, middag hos Sofia och sedan iväg med bussen till Mark där det vanakdes festligheter. Hans föräldrar är bara för underbara. Först Säger dom åt honom att ha fest, åker hemmifrån och dessutom har de köpt fem kilo pyttipanna till dagen-efter-käk. Jag gillar det! Som vanligt en lyckad tillställning! Hade förresten den nysydda kjolen och leopardleggins på mig. Fattar inte varför jag inte haft leopardlegginsarna på fest förut, dom är ju party party.

Nu ska jag umgås lite med familjen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0