Gwynth Paltrow

Nu är det faktiskt bevisat att man spenderar mycket onödig tid till att göra iordning sig på morgonen. Eller ja, jag har bevisat det. Imorse försov jag mig till 8.20 och började 8.30 och kom i tid! Fast jag började inte halv, jag började kvart i men grejjen var iallafall att jag hann på tio minuter det jag i vanliga fall lägger en timme på, och så förjävlig ser jag ändå inte ut. Så jag funderar på att skära ner på tiden på morgonen, jag hinner ju tydligen på tio minuter, jag skulle ju kunna göra det på 30 iallafall.

Gwyneth Paltrow är ännu en designer som börjar designa kläder. Hon har också själv asfin stil så det känns som att kläderna kan bli fina.

Det här får nog bli dagens inlägg, efter skolan ska jag jobba och sedan ska jag plugga historia tills jag dör.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0