Stylist

Vad gör man när man suttit uppe till 1 och räknat med kemiska formler och absolut vill som sova så länge som möjligt? Jo man tar på sig så lätta och snabba kläder som möjligt, det vill säga jeans och T-shirt. Lets go guyish. Jag menar, när man pratar om sin morgon så består ungefär hälften av snoozande, en minut av klädpåtagande och restan av lite frukostätande och färden till skolan. Det jag menar är att påklädandet för en kille tar himla lite tid. Självklart beror ju det på om det är en kille som fixar håret 20 minuter, men i de flesta fall så är det inte så.
Så jag körde på det. Förutom att här skulle ju sminket på och håret faktsikt fixas. Men körde en snabb sminkning och på med en sjal runt huvet så det gick snabbt, fick 20 minuter extra sömn, VÄRT!


Om det inte skulle vara så sjukt svårt att få ett jobb som stylist skulle jag bli en. Jag skulle bli en så hårt! Irene min lilla sötnos kusin är här nu. Vi har precis bastat och fräshat till oss och efter det ville hon att jag skulle fixa till henne, så att hon kunde få lite insperation. Så jag tog på mig utmaningen. Sminkade och fixade håret, så sjukt kul!

Fin huh?

Nu kollar vi på Grease, älskar 50-tal!
Puss, imorgon blir det vintagemässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0