bröllop på gång

Vaknade i morse och tänkte ta på mig mina baggy jeans och sno en T-shirt av brorsan (himla praktiskt att hans kläder passar nu och att han snart kommer växa ur dom vilket betyder att jag kommer få massor av T-shirtar och hoodtröjor, gillar!) men hittade ingen snygg som var ren, så jag bestämde mig för något annat. Det blev raka motsatsen och jag tror faktiskt jag nådde toppen av kvinnlighet (när det gäller kläderna) idag:
Tajt klänning
Markerad midja med ett (inte siden men jag vet inte vad för material) band
Nylånstrumpbyxor
Midjekort kavaj
Skyhöga klackar
Enorma örhängen
Trenchcoat
  
Ser ni vilka skor? Mina älsklingar! Jag orkade inte vänta tills snön försvunnit helt, men den har ju nästan försvunnit! Det känns nu nästan som vår ute (eller inte, varje gång man ska ut till spanskan fryser man ihjäl), det är härligt! Jag måste faktiskt ge DAGENS till mina skor för dom är himla fina och jag är faktiskt lycklig för att jag har dom. Jag tror vi ska gifta oss.

Ja, slutet av mars närmar sig vilket betyder vårkläder i alla butiker! Jag kommer ju däremot bara kunna titta på allt men jag nöjer mig med det. Har dessutom lagrat lite tyg som jag kan sy grejjer av istället, vilket är minst lika kul om inte roligare.
Slutet av mars betyder också massor av födelsedagar eftersom massa kåta föräldrar bestämde sig för att göra lite barn på midsommar. Räkna efter själva, exakt nio månader. Tycker det är ganska härligt.

Just nu väljer jag mellan att dra och träna eller gå och lägga mig. Hur som helst måste jag sitta vid TVn tio, då är det Project runway. Just nu lutar det åt att vara hemma, känner mig helt slut efter den gångna veckan och tror jag kommer bli sjuk om jag går och tränar. Det känns som att det ligger en liten sjuka och lurar. Dessutom skulle jag få tid för att sy om jag stannar hemma. Jo det får nog bli så. Jag ska vara slö idag, det förtjänar man ibland.

Puss


Kommentarer
Postat av: öbegr

hörrdu.. man ser ju typ inte hur kläderna ser ut när du tar så där mycket uppifrån :P du borde be någon ta kort framifrån istället ;)

och förresten så ska du få tillbaka dina! pusssisss

2009-03-13 @ 14:02:39
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

haha det är faktiskt ett litet problem jag tänkt på, men min familj sover när jag går till skolan...

2009-03-13 @ 20:05:43
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0