GÅRDAGENS

Två saker som inte gick som planerat igår:
1. Polishuset stängde 3, vi kom dit halv fyra, så det blev inget leg fixat.
2. Olssons tyger stängde 4, vi kom dit halv 5, så det blev inget tyg fixat.

Men jag fick iallafall reda på att Indiska samarbeter med en designer från Indien, Manish Arora. Färgsprakande och kul, men som vanligt när det är en välkänd designer: plaggen blir dyra. Här är några plagg ut kollektionen och den söta klänningen till vänster (utan den vita kjolen under) tror jag kostade ungefär 1200.


Och eftersom tygaffären var stängd fick vi lösa deft på ett annat sätt och gick till Lindex för att leta småblommiga sommartoppar till Erika. Hittade ett sött linne, fast utan blommor, som hon köpte, och jag hittade en långärmad, beigh spetströja. På REA! 99 kr kosta den, och mycket av nöjet låg ju i att det var just Lindex, det var länge sen jag handlade där! DAGENS! (GÅRDAGENS)
  

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0