Ingvar Kamprad, Elmtaryd, Agunnaryd

Hamnade på stan med min kära vän Lovisa. En passande regnskur tog mig in på Gina där jag såg en sötsötsöt klänning jag senare var tvungen att gå tillbaka och testa. Plockade på mig massa annat fint på vägen till provrummet, och märkte när jag kom dit att jag fått tag i fem-sex plagg i nyansen korall. Bandageklänning, satinklänning, byxdress, shorts. Allt var fint, men gick där ifrån endast med shortsen. Himla bra investering måste jag säga, särskilt eftersom dom bara kostade 149 kr.


Sen drog vil till IKEA, måste ge DAGENS till våran härliga impulsresa till dom nya, så himla fina, IKEA lokalerna. Sjukt stort, och jag bara längtar tills jag flyttar hemmifrån och kan go cracy och köpa allt jag behöver på IKEA. Köpte tyg till min anslagstavla som pappa äntligen fixat och som nu bara ska kläs med ett svart linnetyg, och så köpte jag ett himla färgglatt tyg som (om det blir som jag vill) ska bli en supersöt och snygg coctailklänning.
Dessutom köpte jag en rosa plastlåda med hjul som min hög med strumpbyxor passar perfekt i.

Dags att fixa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0