överkläder?

Sett reklamen för KPA pension på senaste tiden? Måste vara väääärldens sötaste unge, love eller vad dom säger att han heter. Iallafall.

Finns inte mycket att säga om idag, allt är grått och igentäppt för min del. En sån här dag behöver man massor va färg, jag behöver piggas upp!! Så satte igång med klänningen igen, min rosa-gula färgklick. Piggar upp litegranna faktiskt, särskilt eftersom sy nog är det bästa jag vet. Shopping har fått en star konkurrent måste jag säga. Dock är denna hobby mycket billigare och vinner ju därför lite fördelar på det.
Hur som helst, har kommit till ett läge där jag måste lista ut hur jag ska göra för att det ska bli bäst, så bloggar under tiden.

Underkläder, vad är det egentligen som gör det så spännande? För visst, bikini kan vi ju alla gå omkring i utan vidare, men aldrig att man skulle gå ut i trosor och bh. Men om man tänker på det, underkläder kan vara himla fina, men att visa bh;n lite grann är verkligen inget man gör, även fast det är finste spetsen med små söta blommor och rosetter och... Nej, det gör man helt enkelt inte.
Men varför inte egentligen? Underkläder kan ju vara hur gulliga som helst!
HIttade en sida, Hopeless med vintage inspererade underkläder, men dom är så himla söta, skulle lika gärna kunna användas som... överkläder.


Den här lilla godingen går på 160 dollar. Inte så farligt, bara ungefär 1300 kr... Men fint är det. Men egentligen, går ju inte att använda under, men kanske inte heller över. Ja, fint som tusan är det iallafall, sött som socker och DAGENS till det.

Jag tror jag ska göra en underkjol. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0