sommar vintagemässa

En familjekompis till oss sa en himla bra grej. "Jag är en dålig människa på kvällarna" och menade då att han alltåd åt massa mackor på kvällarna. Jag känner att jag kan använda samma uttryck på mig själv, fast "Jag är en dålig människa på helgerna" och då mena att jag är usel på att blogga då. Fast de visste vi ju allihopa redan.

Vintagemässan min lilla älskling. Jag och Agnes har nu varit på höst vinter vår och sommar. Tyvärr kommer hon inte kunna va här och fira ettårs jubileum med mig i höst vilket suger.

Den här gången var det dock mycket färre utställare än vanligt, jag vet inte dom kanske har tagit sommarlov eller något. Men dom hade en ny avdelning med remake utställare som var hur häftiga som helst! En av dom fastande jag riktigt för, det var en tjej och en kille som hittade gamla tyger och sydde kläder av dom, och kläderna var så sjukt snyggt sydda! Dom var underbara med supermycket färger och uppstoppade kanter och rosetter. Härligt härligt.


Nu till det som har shoppats! Och även fast jag åkte dit med inställngen att jag inte skulle köpa så mycket. Vet inte hur bra jag lyckades men jag köpte inte FÖR så mycket iallafall.
  
  


från vänster och ner: 150 kr, 50 kr, 100 kr(guldskorna) och 25 kr (dom röda), 100 kr och guldmedals´jen kostade 10 kr. Så ganska billigt blev det ju! Dock blev resorna fram och tillbaka och hit och dit lite dyra... Orkar inte dra hela storyn men himla fint va de. Kan bara säga att vi tillexempel hamnade på arlanda där jag och agnes snurra runt i våra knälånga kjolar och bara ben. Härligt va de.


Det är allt jag orkar berätta om helgen nu, kanske kommer mera sen! Men Vintagemässan är helt klart HELGENS!
Puss



Kommentarer
Postat av: Veggien

Plutten, jättebra köp du! hahga vi är balla som hängde på arlanda 8-) skulle lika gärna kunna flyga till London eller nått för biljetten hem (eller iofs går typ inte ryanair från Arlanda, men ÄNDÅ! agnes </3 privatägt)

2009-06-01 @ 00:03:49
Postat av: therese

haha vi e fett balla! Jaaaa nästa gång vi råkar hamna där så köper vi en biljett till nånstans o drar!

(hata privatägt!)

2009-06-01 @ 23:33:42
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Sonia

Vilka snygga grejer du hade hittat, jag vill också gå på vintagemässa!

2009-06-08 @ 23:27:04
URL: http://soniamagdalena.blogg.se/
Postat av: therese

ja men du får följa med i höst då!:D

2009-06-10 @ 09:44:32
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0