shopping

Hejsan svejsan, snuvan fortsätter att plåga mig. Men jag är inte världens bästa på att vara sjuk, satte på mig nätstrumpbyxor, vilket inte värmer sådär jättemycket. Vet inte riktigt hur det gick till, för jag bestämde igårkväll att jag skulle ha långbyxor. Men antar att jag någongång mellan det och att jag klädde på mig bestämde mig för att ta min nya spetskjol och nätstrupbyxor. Dessutom ett linne som är jätte djupt urringat i ryggen så det värmde inget heller. Men jag kände att jag villa använda min freebra, den är så rolig.
 

Lovely, iallafall. det här med att jag inte är shoppoholic längre, det var nog bara ljug. För jag fick värsta kicken av att shoppa idag. JObbigt för mig. Men jag shoppade billigt iallafall så lite duktig är jag och jag köpte niciga skor och en tröja som jag har velat ha hur länge som helst!

250 spänn, älskar dom. Men jag råder er inte att köpa likadan, för jag vill inte att alla ska ha sånna.
Eller?

Skärp eller band eller vad man nu vill ha det till, 15 kr så jag var ju tvungen. Typiskt shoppoholic syndrom.

Och ja min älskade tröja, jag har velat ha den sen den kostade 350 kr och nu kostade den 150 kr. Älskar den, faktiskt den som gav mig idén till volangkjolen. Och nu är min!!!

Puss nu ska jag mysa med tjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0