t-shirt

Idag var det någon slags skolkamp, vi hade blivit beordrade att ha på oss blått, så visst, jag satte på mig min paljettkjol som tubtop.

Men vi visste liksom inte vad det var som låg framför oss så vi var inte supertaggade. Nästa år ska vi helt klart tagga till, vi ska vara het blåmålade, riktiga huliganer ska vi va. Japp.

Men det trista vädret gjorde att vi hellre gick och käkade hamburgare än satt kvar på gräset och kollade på fotboll. Sen drog vi ner på staden. Jag kan verkligen inte vara där. Det är inte det att just jag måste köpa grejer, men om jag ser något fint så tycker jag iallafall någon borde köpa det! det är som att jag tycker att jag måste offra mig, som att jag gör det för något bra. Jo men precis.... Så iallafall, hittade en megafin t-shirt på New Yorker. Shockad? I am. Hatar egentligen affären för allt känns så plastigt men ibland kan dom ju tydligen ha fina grejer.
  
Älskar den! Dessutom hittade jag ett par blommiga strumpbyxor från gina tricot som jag köpte för några veckor sedan i en väska som jag helt glömt bort att jag köpt! Det är himla härligt!

Älskar kill t-shirtar. Inte priset dock. Dom flesta kostar ju minst 300 spänn, sånt har man ju inte råd med! men det är fett snyggt, färggranna typ. Lite som min med solbrillorna på, och alla på t-shirt store i forum. Dom är sjukt snygga! Så skulle vilja ge DAGENS till kill t-shirtar och alla som verkligen hittar dom där lite extra snygga till bra pris. Som svante idag på New Yorker (shockad, igen!) eller som Erik på marks n brands!

Really nice! Och där ser ni chinosarna och skorna som fick DAGENS igår!

Nu ska jag plugga historia...
Glöm inte candy på fredag, vintagemässan på lördag och ni får absolut inte glömma mors dag på söndag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0