på sättet du gillar bäst

Jag har inte tränat ordentligt sen ja började jobba (vilket va ett bra tag sen) och idag skulle vi springa fem kilometer på tid i skolan. Trodde aldrig att jag skulle ha tappat så mycket av min kondition! Sprang visserligen på en halvminut mer än mvg tiden, men det var himla jobbigt! Men jag bara måste älska mina tajta springbyxor, feel sorry för alla som sprang i mjukisbyxor, det är ju hemskt!

I senaste numret av ELLE skrev cehfredaktören Hermine att man ska ha sin presonliga stil och det som passar en bäst, och därför kommer hon i sommar ha sin Michael Kors klänning bak och fram eftersom det är så den passar bäst på henne. Och varför inte? Jag tänkte lite på det där och kom på att jag har flera plagg jag bara kan vända på så blir det ju något helt annat och nytt! Och samma sak kan man väl egentligen säga om allt: använd det du gillar mest, på det sättet du gillar bäst. Du kan tillexempel använda vad som helst som en accosear. Ett gammalt bokmärke, inplastade frimärken eller bilder ur tidningar, stenar inlindade i ståltråd, foton.... Jag gjorde ett halsband idag av en pusselbit. Kommer iochförsej saknas en bit på det pusslet nu, men det är sånt man får leva med.

Idag tog jag vara på "passar bättre bak och fram" och "använd det du gillar mest på sättet du gillar bäst" och satte min rosa tajta klänning bak och fram och använde måttbandet som midjebälte.


Har du en tråkig enfärgad aldeles för stor T-shirt: gör den lite roligare!
  
Superenkelt, du behöver bara lite nål och tråd och en bra sax. Man klipper bara lika långa revor brevid varandra och sedan liksom flätar man ihop dom.

Ikväll ska kah sova tidigt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0