definiera normal tack

Nya ELLE damp ner i min brevlåda idag! Im super mega happy now! Och det står STORT SOMMARMODE med feta bokstäver på framsidan som gör mig ännu lyckligare. DAGENS!!!

ELLE är min bibel, både tidningarna och hemsidan. Där finns allt man behöver för att leva, tips på vad du ska ha på dig, tips på vad du ska göra, tips på vad du ska läsa, tips på vad du ska se för filmer, tips på vad du ska äta... Allt du behöver veta helt enkelt. Men mycket av det dom skriver där (speciellt om kläder) är jag oftast ganska negativ mot precis när jag läser det. Som reportaget i senaste tidningen där alla hade trasiga jeans. Gillade det inte, och kolla vad jag hade på mig idag då.

Trasiga jeans. Så om jag får lite tid på mig så ändrar jag mig alltid. Men jag antar att det kanske är bra, att jag inte håller för hårt i åsikter om saker. Jeanssaker över huvudtaget är något jag gillar just nu. Hittade ett par av Andreas gamla jenas, dom e supersöta och små! Men tänkte att jag kanske kunde göra en kjol av dom. SKulle vara himla nice.

OCH! Jag gjorde världens upptäckt igår: Jag är ingen shoppoholic längre!!! Det är sant! Fast det var ett tag sen jag gick ner på stan, kanske får återfall när jag väl är där, men det är inte så jag känner ett behov av att gå ner på stan längre!

Nu ska jag mysa med min nya ELLE och en kopp te, plugga lite matte och sen kolla på criminal minds. Lovely!
PUsspuss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga kläder! :D



sv; Okej :)

2009-05-07 @ 21:28:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0