min andra halva

Okej nu ska vi se, inte bara för att Sofia Härd är en underbar liten figur utn 1) hon handlade på myrornas! och 2) hon köpte ett par gamla snygga killjeans med snusdosemärke på fickan och 3) dom kostade bara 80 kr! och 4) hon gjorde ett par fetsnygga jeansshorts av dom! och det är därför hon får DAGENS!
Och den passar ju helt klart in under kategorin "jag älskar när man gör fina kläder själv!" som var det jag gav DAGENS för tidigare, så fint, det blir på samma DAGENS.

like,like,like!

Jag hittade en liten designtävling för VERO MODA, det hela går ut på att designa deras jubileumslinne nu till deras 20-års jubileum. Så kände att det kunde vara något att roa sig med, men när jag väl startat så kom jag på att datorer... inte min grej. Så det blir liksom inte som jag vill. Men, men.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0