bara lite hälsosnack

Okej. Skrev lite om mina teckningar i förra inlägget. Visst, inget kroppsideal, jag tycker det är helt okej att man knubbig och tjock och man ska absolut vara nöjd med sig själv för hur man ser ut!
MEN, har ni sett reklamen på 5an för programmet om en vääldigt överviktig kille som verkligen trivs med sig själv? Det är ju underbart, bara det att det är livsfarligt. Han kommer dö om några år, omöjligt att han kommer kunna leva länge. Så visst visa program om överviktiga personer som har mer självförtroende än många va oss men man måste också berätta hur farligt det är.

Jag håller på med GI just nu. Inte helt fullt ut, jag käkar lite pasta, lite bröd, lite ris... Men i stort sätt. Och nej, jag bantar inte. Men det är en ganska skön bieffekt att man faktiskt går ner i vikt. Själva poängen är dock att inte få åldersdiabetes och lägga på sig farligt fett.
tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0