småpengar

Filmkvällen i fredags drog ut lite på tiden så orkade inte pallra mig upp och dra ner till H&M när dom öppnade igår. Fast jag verkligen, verkligen velat stå där med ett par Jimmy choo så upptäckte jag att jag inte har dom pengarna längre. Vet inte ens hur det hände, men pengarna är slut. Skoj. Får köra på det där shoppingcelibatet jag och erika snackade om kanske.
Drog däremot ner på stan på eftermiddan med erika och kollade in på H&M. Men som vanligt så tar ju allt slut på en gång. Eller nej, men skor och väskor. Och kläderna är egentligen inte speciella, de är liksom det som alla andra affärer har också; latexleggins, paljettjackan, den lilla svarta... Så drog in på Gina tricot istället, lite mer i min prisklass.

149 kr, täckt av tidningsartiklar.

19 kr, fint pris.

Drog en liten sväng om på holmlunds men köpte inget.
  

Sen bar det av till Sickan, mycket härligt folk. Me like.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0