mini

Köpte en jeansväst på vintagemässan för ganska så länge sen. Var dock tvungen att sy om den innan jag använde den. Så det blev inte av men jag sprättade iaf upp massa sömmar. Så nu orkade jag inte vänta längre och hade den på mig iallafall, utan att fixa sömmarna. Men det gjorde ingenting de.
  
Gillar grejen med två olika bälten. Jag tycker det är snyggt med långa bälten som går att vira flera varv, men helt olika bälten är faktiskt också snyggt. DAGENS till det!

Jag har ju en lite speciell stil när jag ritar; långa smala ben, långa smala armar, smal midja, breda axlar, huvuden med bara ögon o mun. Jag lägger inte ner någon tid på dom detaljerna helt enkelt, eftersom det är kläderna jag ritar och inte människorna. Men människor har tendens att reagera på de där. Speciellt killar faktiskt. Kom på att de måste bero på att dom faktiskt är killar. Killar kollar ju på kroppen och det är tydligen inget undantag när det är en tecknig. Som tur är så är oftast komentarerna att det inte ser normalt ut och idag tyckte erik att "En sån där smal midja är ju inte realistisk! Du ritar ju dina bilder photoshopade". Ja, kanske. Men det är inte en sån kropp jag tycker man ska ha bara för att jag ritar sånna. Bara så ingen tror nåt.

Miniatyr.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0