ringat

Jag hittade mina gamla "Gör egna smycken"-böcker. Hade en period ett tag då jag knåpade ihop det ena halsbandet efter det andra. Och armband med för den delen, men mest halsband. Så, nu har jag ett litet förråd av pärlor, trådar, verktyg och böcker där det står vad jag kan göra med allt.



Men, sen slutade jag använda sånna halsband, så jag slutade göra dom och gav bort alla jag hade gjort. Men nu hittade jag istället en sida med ringar, och ja, ringar använder jag ju en del. Så rotade fram lite pärlor och ståltråd och körde igång.
Resultetet
     
Like! Speciellt den röda som ska sitta över två fingrar, DAGENS!
Den lila är för lillfingret och den med två pärlor är för tummen. Älskar ringar!

Vet inte, men antar att alla ni som läser min blogg vet att jag gör reklam överallt. Så nu har Sofia härd den roliga lilla flickan gjort en liten ironisk grupp om det på facebook. "Alla vi som fortfarnde inte vet vad Therese Östmans blogg heter" heter den. det är faktiskt jäkligt roligt, men kanske mest liten interngrej mellan mig och sofia. Skön tjej det där!

Nu ska jag ägna all min upmärksamhet åt so you think you can dance.
Puss



Kommentarer
Postat av: lina

coolt! :D måste ses snart tessi detvar länge sen!

2009-11-26 @ 08:45:36
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

jag vet det var aslänge sen! Men jag har megamycket plugg hela tiden... men nästa vecka!

2009-11-26 @ 12:02:28
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0