back to bussiness

Möttes av slask och regn när jag gick ut från arlanda igår. Ibland hatar man ju verkligen Sverige. Fast jäkligt fint ändå, skönt som tusan att komma hem. Kändes dock skumt att cykla runt i uppsala igen.

Sola, bada, shoppa, äta, leka med ungarna. Så skulle man väl kunna beskriva semestern. Inte helt fel.
Hade lite rätt och lite fel om usa. Det här med att dom har dålig stil; det stämmer. Det här med att dom ligger efter i stil och klär sig som på 90talet många av dom; det stämmer. Men det är inte för att butikerna inte har samma sorts plagg som vi har. Så där hade jag alltså fel. Jag hittade tillexempel massor av overknee stövlar, vilket jag nog inte trodde att jag skulle. Köpte ett par som faktiskt var riktigt billiga. 45 dollar (gånger sju) vad nu det blir i kroner. Inte så jättemycket iallafall.

Större del av det jag köpte. Älskar forever 21, de var där jag köpte stövlarna. Skjortan och paljettklänningen också.

Nu är det ensam mamma söker. Final. Helig stund. Härligt att vara tillbaka.
Puss


Kommentarer
Postat av: lina

älskar paljettklänningnen! avis som en råtta.

2009-11-09 @ 13:29:49
URL: http://linasvea.blogg.se/
Postat av: therese

om du har tur kanske du får låna den nån gång då;)

2009-11-10 @ 11:23:27
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0