Fashion show with glow

Kom precis hem från en liten modevisning på skolan. Modellerna var killer o tjejer från skolan och kläder och skor kom från Holmlunds och Nilsons. Väldigt kul faktiskt. Var ett projektarbete gjort av några treor på skolan, himla skoj. Tyvärr glömde jag min kamera hemma, så det sög. Men de va nice ändå, kunde ju koncentrera mig mer på att kolla på vad som hände.

Ja, så fick jag ju tag i mina nördbrillor tillslut.

Just love it. DAGENS.

Köpte en Make Up Store concealer, den är mega. Finns ingen bättre. Det är en mixpalett med tre färger, 265 spänn men det är det värt om ni vill ha en bra concealer.

Hm, och jo just ja, jag ska skicka in mitt fördiga bidrag till ELLE nu (designtävling) som jag gjorde klart idag, Mark köpte en skitsnygg jacka på H&M (dom har just nu 20% på alla jackor så skynda dit om ni ändå är ute o letar efter jacka) och jag har färgat mitt hår!

Ehm DAGENS... Har redan gett det... okej det får bli en DAGENS på hela inlägget för allt är fett bra och nu ska jag försöka bli bättre på att blogga! Ska försöka blogga mer i skolan för vi har så jäkla mycket pluggg hela tiden att jag inte hinner med nånting.

Puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

åhhh. Jag och Lovisa har spanat efter såna brillor här, men det har varit svårt ska jag säga! Var köpte du dina snygging? :)

2009-11-24 @ 11:59:58
URL: http://kenyatankar.blogg.se/
Postat av: therese

Köpte dom på claires i USA:P men de finns på.... forever21 hemsidan tror jag att de va:)

2009-11-24 @ 15:13:16
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0