Pastell

Måste bara först säga att visst, Twiligt är nog en av dom bästa filmerna jag har sett, och Pattinsson... vad kan man säga, han är ju inte jobbig att kolla på direkt. Men måste ändå garva litegrann åt alla dom här fansidorna som finns. Fick mig precis ett gott skratt när jag läste ungefär 100 kommentarer på en bild där Rob och Kristen "håller varandra i handen".
Ganska underhållande.

Hittade bilden på bloggen Dagens bästa. Himla skön blogg faktiskt.

Iallafall.
Skissblocket var med till Florida, förra gången sprutade det av inspiration där borta. Inte riktigt lika mycket nu, dock resan dit. Två favoriter från 10 timmars resan över till Amerikat.



Nu kör vi pastellfäger i höst tycker jag, annars har man det ju bara på våren. "Åh nu är våren här, pastellfärger överallt..." ni vet. Varför inte på hösten? Den är ju så mörk ändå.
Kylan är dock fin. Det luktar ute som att det ska finnas en julgran och lussebullar när jag kommer hem. Det är fint.

Puss

Kommentarer
Postat av: mickis

svar: nej inte om du klickar dig in på gratis desginer :)

2009-11-12 @ 18:11:06
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Irene

Haha, den sista ser nästan ut som mej i håret!! : D

2009-11-13 @ 12:55:15
Postat av: therese

kanske tänkte lite på dig dåråå...(a)

2009-11-13 @ 13:00:49
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0