Storstads abstinenst

Först måste jag ge lite cred till bläckpennor; bästa uppfinningen som finns.

Iallafall.
Vill du designa Vero Modas nästa bästsäljare? Jo varför inte.

Jag är så sugen på Stockholm. Bestämde i somras att jag o min kusin skulle dra till Stockholm nu under hösten. Men sen så går hon och flyttar till Oslo! Bara sådär liksom. Okej, fett kul för henne, jag vill också bara kunna åka iväg dit jag vill och jobba.
Men iallafall, Stockholm. Tror iof vi ska dit med vår samhällskunskapslärare om några veckor så då kan man ju stanna och shoppa litegranna. Är supersugen på Beyond retro, dom har en ganska härlig hemsida också. Ispirerande.

Puss nu ska jag återgå till kemin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0