Webbshop

Först och främst måste jag säga att butikers hemsidor inte alls funkar som jag tycker dom borde göra. Ser man ett fint plagg i affären vill man ju sen när man kommer hem kunna hitta en bild på plagget på deras hemsida. Men nej, det går inte. Jag vet tillexempel att H&M har typ världens coolaste svart pumps med en klack som ser ut som massor av silverdiamanter, och jag vet att Gina Tricot har en militärjacka men ingen av dom här finns på deras hemsidor. Sen vet jag att H&M också har en militärjacka, för den har jag köpt.

Har sett liknande på lite olika ställen men mest sugen blev jag nog när Empo hade en på sig. Ja, men nu har jag en iallafall. Det var liksom ett sånt köp som jag tvekade lite på bara för att jag inte ville slösa pengar just nu, men samtidigt så visste jag att jag skulle vilja ha den typ imorgon och gå och köpa den så varför inte slå till på en gång? DAGENS!

Hittade ett blått pannband/hårband/vadmannuskakallade som jag tror jag köpte förra hösten för typ 10 kr på weekday. Har använt det en gång tror jag så nu var det dags igen!

Vet inte vad man ska kalla de?

Puss

Jag blev fan helt chockad idag, jag hörde en tjej säga "jaha, har dom skor på H&M?". Ehm, ursäkta men ja, dom har skitsnygga skor och som tjej vet man det. H&M är den vanligaste affären plus att det är den bästa, vilken värld lever man i om man inte vet att dom har skor?


Kommentarer
Postat av: Johanna M8

fingrar på tessan hihihihihih

2009-10-16 @ 23:59:06
Postat av: therese

hahah du e skön du m8XD

2009-10-18 @ 15:53:55
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0