long time no see

Sjukt dålig uppdatering här känner jag. Sen moneybrother (som förresten var grymt och jag ska ladda upp bilder senare) har mitt liv ungefär bestått av gå till skolan, gå hem från skolan, plugga matte sju timmar, sova sju timmar, gå till skolan... och ja ni fattar. Jag tror inte jag har rört en dator sen i onsdags ens. Det är en av anledningarna till att jag hatar skolan just nu; det tar verkligen upp alla min tid. Jag vill kunna sätta mig på cafe och dricka varmt chaite när det är svinkallt ute och inte samtidigt känna paniken växa för att jag egentligen måste skriva en jäkla uppsats eller plugga 40 sidor matte på tre dagar.

En annan sak den här veckan som gjort att jag hatar skolan ännu mer är att jag inte kunde åka till stockholm i torsdags som planerat. Var istället tvungen att sitta hemma med matteboken när jag visste att jag kunde ha varit på modeföreläsning på TOPSHOP med Cia Jansson. Så då började jag hata skolan ännu lite mer. Sen är det ju det att jag inte har tid att gå på stan, inte har tid att blogga, inte har tid att sy, inte har tid att läsa ELLE, inte har tid att designa... Det vill säga allt som jag älskar.
Så idag, när matteprovet äntligen var avklarat, drog jag ner på stan för att fira med en shop. Blev dock bara två affärer vi hann gå i, men köpte endå en finfin silvrig paljettkjol på vila och en otroligt mjuk halsduk på gina tricot.

149 kr

249 kr. Men har man csn kort får man 10% rabatt på vila, någon som har lust och räkna ut vad det blir kan ju göra det. Jag har ingen lust alls, jag är trött på matte.

Nu ska jag bara ha en skön och härlig fredag. Imorgon, dååå ska vi tagga!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-02 @ 21:36:16
URL: http://cissiedehult.blogg.se (
Postat av: cissen

oj vad lyckades jag med där liksom.. tänkte skriva Åh therese vad jag hatar dig, jag vill ha din garderob. :(



ta bort det innan ingen jävla länk till min blogg här inte !!!! haha

2009-10-02 @ 21:37:37
Postat av: therese

hahaha nej du cissi, den får va kvar:P

2009-10-03 @ 16:29:15
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0