TOPSHOPTOPMAN

TOPSHOP och TOPMAN i SOUK har nu flyttat till Gallerian och därför har dom en liten VIP-kväll den första oktober för ELLE och Café prenumeranter. Ska bara skriva ut mailet så är det bara att dra till stockholm!

Christoffer Kane har nu lanserat sin andra kollektion för TOPSHOP, det är mest svart och kan väl egentligen inte säga att jag hittade några favoriter. Dock ett par åh så coola skor och en vanlig svart klänning, något som alla ska ha i sin garderob.


En lite sak jag gått o tänk på i ungefär ett år nu är ett par glasögonen på TOPMAN, jag måste måste köpa dom. Det här är ett sånt läge där min vanliga princip inte kommer gälla. Den att om plagget/saken inte finns kvar så var det inte meningen att jag skulle ha de. Men nu är det meningen, det är bara det att jag vart så jävla snål. Jaja jag sköper dom om en vecka. Då är dom mina. Om dom inte finns kvar bryter jag ihop.

Puss


Kommentarer
Postat av: Plessmeister

JAG VILL FÖLJA MED!!!!!!!!! : D

2009-09-24 @ 11:19:47
Postat av: therese

DU SKA JU ME!!!!!

2009-09-24 @ 13:25:55
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0