lårhögt

Lårhöga stövlar måste nog vara en av dom snyggaste trenderna den här hösten. Älskar det här med att benen är i fokus. Till våren och sommaren älskade jag de långa bara benen med klackskor. Det fortsätter in i höst och vinter med dom höga stövlarna. Kombinera med stora koftor eller halsdukar och härliga smyckan. Underbart.
Ett par snygga hittar vi hos Gucci. Men ja, det är ju Gucci och priser är ju satt därefter.

Så problemet är ju att hitta ett snyggt par för kanske max 1000 spänn. Eller nej det är också för dyrt, men hittar jag ett riktigt snyggt par så tror jag faktiskt att jag kan tänka mig att betala. Det finns massor av modeller på din sko och skopunkten för helt okej priser men jag vet inte, jag har inte riktigt hittat något jag gillar. Men det beror väl kanske på att jag inte riktigt vet hur jag vill att dom ska se ut. Dags att dra ut på stan och leta efter den perfekta stöveln!
Puss
Eller nej, jag tar nog stövelsökning någon annan dag, nu ska jag nog gå ut och dricka kaffe i solen.

Kommentarer
Postat av: Gioeli

Haha, läste just en tråd på Flashback där trådskaparen tyckte det var det fulaste som existerat i modeväg typ, ironiskt.

2009-09-27 @ 13:59:17
Postat av: Meiiiiiiiitttpullaan

haha oj vad ironiskt...hahahah, iaf lägg till mig på bdb för det går ju inte att lägga till dig TEsssssssss!!!!!! Bajsjohannaa :D:D:D:D:D:D:D

2009-09-27 @ 15:26:12
URL: http://quett.devote.se
Postat av: therese

Japp, personlig åsikt från någon liten flashbackare helt enkelt, skulle nog inte läsa där iof om jag ville ha modetips:P

Klart jag skaaaaa johanna!!:D

2009-09-27 @ 19:03:27
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: mickis

de skulle sitta jätte bra på dig de skorna !



kram från sysslingen eller som vi sägeer pysslingen!

2009-09-27 @ 20:57:35
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: therese

thanxthanx min lilla pyssling eller syssling eller brylling eller va de nu är vi är:P

2009-09-28 @ 13:03:04
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0