modekungen

Idag var en sån dag när jag absolut inte kände mig nöjd med mina kläder. Eller nöjd och nöjd, det liksom typ värker i kroppen. Faktiskt, Jag klarar inte av vissa kläder. Även fast jag idag hade en skjorta som jag älskar, min bruna ankelboots som jag också älskar och sen mina höga beigha bootcut byxor. Alla är plagg jag gillar, och ändå ville jag bara ta av mig allt. Så på lunchen drog jag med mig Pless hem och bytte kläder. Hade på väg till skolan sett en tjej i blommig fladdrig klänning och converse. Jag blev sjukt sugen (och det var då jag kände att jag nog satt på mig fel kläder) så jag tog helt enkel en blommig klänning och converse.

Flätade mitt eget hår att ha som hårband i pannan, återigen, praktiskt att använda sitt eget hår som tofs, hårband, håraccessoar. Det är liksom redan där, så varför inte använda det?


Ett litet tips; ha inte jeansleggins med en kort tröja, så att hela byxan syns. Det är inte så jäkla snyggt. Iallafall inte om det är ett par som verkligen ser ut som leggins, det vill säga utan gylf och fickor. var så att jag såg en tjej idag som hade så. Plus att hon också var extremt smal, så legginsarna som troligen var i xs var pösiga i knäväcken och över rumpan, eftersom hon också hade världens minsta rumpa. Så, ett litet tips bara.
När man ändå håller på och tipsar, här har ni två snyggingar.


Skorna kommer från modekungen, ta en titt, det är faktiskt inte farligt dyrt så man kan nog hitta några gobitar om man har tur!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0