Peace and love

Jag hittade precis en otroligt snygg bild från peace and love den här sommaren, (som by the way var underbart!) och det var för det mesta så jag såg ut.

En blöt lindad tröja runt huvet och mina fastknutna och väldigt fint lagade med silovertejp solglasögon. Visst skulle jag kunna gå runt så nu med!

Eller inte.... Det var underbart när man var där och det fanns knappt en tanke på att någonsin igen hålla sig ren och nykter. Sen kom man hem och allt var som borta. Man måste vara där för att känna det.
Fast jag gjorde ett litet försök idag och satte på mig peace and love skorna.

Dom är fortfarande sandiga innuti sen smk-konserten. Gosh, idag är en sån dag jag vill tillbaka! DAGENS!

Ett litet tips, gå och shoppa secound hand! Och när du gör de, tänk på saker du gillar, tillexempel kuvertväskor. Då kan du köpa en vanlig och ta av bandet. Tillexempel blommiga klänningar. Köp en jäkligt lång och ful klänning för inga pengar alls och sy om den. Tillexempel skjortor med uppkavalde rämar. Köp en kortärmad skjorta och kavla upp ärmarna på den, lite mer annorlunda.

Om du tycker att du vet vad som kommer vara inne i vår, gå in på your moda och ladda upp ditt förslag. Fina priser till vinnaren. Det kan vara allt från en färg till ett sorts klädesplagg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0