mer nitar

Va på stan för några dagar sedan, gick in på Gina och testade ett par sjukt sköna och jävligt coola läderhandskar med nitar. Dels så har jag länge tänkt köpa ett par handskar plus att jag älskar nitar. Så det verkade ju perfekt. Bara att 300 spänn kändes mycket (jag vet, det är inte mycket för ett par läderhandskar, men själva grejjen med 300 för ett par vantar känns så fel) så jag köpte dom inte.

Jag ångra det som tusan.

Så jag köpte dom igår.

Det går liksom inte att se någonting, verkligen tänka efter länge och testa det, och EFTER det kolla på priset och bestämma sig för att inte köpa det. Då är det redan för sent.

Det är som en blå sammetsklänning jag såg igår på cubus. Den har jag vissterligen inte testat och jag har redan kollat på priset. Men det är ju just det där att jag kollat, och att jag velat ha en sammetsklänning ett tag. Så jag sa det redan innan vi hade gått ut ur affären att jag kommer köpa den där. Vi får bara se när de blir. Det blir nog snart, jag älskar tillexempel min rosa sammetskjol och överhuvudtaget annorlunda material och assocearer är väl min grej.

Puss

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0