höstmys

Vore det inte bara underbart om hösten kom på rikgtigt? Så man kunde ha stora härliga halsdukar i varma och höstiga färger, flera lager av strumpor och strumpbyxor och lager på lager med tröjor. Jag tycker det vore underbart! Jag tjuvstartade lite idag med strumpor och strumpbyxor och lager av tröjor. Men inga halsdukar, det blir för varmt. Det fick bli en sjal runt huvudet istället.
     

Och nycklarna runt halsen. Nycklarna till livet som en kille så fint kallade det.
Men som sagt, jag vill ha höst. Jag vill ha mys. Jag vill inte svettas och tycka det är jobbigt jävla varmt.

I höst ska jag ha stickat och antinegn varma färger eller väldigt kalla färger, allt mixat med svart. VIll nog ha höst nu tack!
Puss

Och jo, TOPSHOP i SOUK ska flytta så nu har dom flyttrabatt, 20%-50%, så det är bara att dra dit och shoppa!!


Kommentarer
Postat av: Jack

snygg blogg ;)

händer idag? :D

2009-09-11 @ 20:28:52
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0