white

What about today?
Det var 8 år sen 9/11 (varför man nu kallar det för det, borde vara 11/9). Inte vet jag, vi kanske borde ägna en tanke.

Va på stan med Pless, som köpte finfina skor för en billig penning och en väldigt original svart långärmad tröja, och Erik. Erik köpte ett par supersnygga chinos och ett par skor. Måste ge cred till hur mitt i prick elvine har lyckats fixa färgen på dom, dom var röda, men liksom inte skrikigt och dom ser lite använda ut, lite avslaget röda skulle kunna säga. Det ser inte för noga ut men ändå uppklätt. Precis som de ska va. Har inte gett  DAGENS på ett tag men det här är värt en!

Kom fram till att allt blir så mycket roligare när det gäller shopping för killar(bortsätt priset). Eftersom urvalet inte är så stort blir det mer av en utmaning att hitta precis det man vill ha, istället för att det finns ungefär 20 olika varianter på olika affärer. Sen tror jag stor del av grejen är att man inte shoppar till sig själv och inte heller kan kolla på kläder till sig själv eftersom man är på killavdelningen plus att man får förtroendet att vara med och påverka någon annans stil. Hela grejen är bara väldigt rolig.

Idag blev det vitt för min del.


Brukar ju ha ett fint litet hippieband runt huvudet lite titt som tätt men har då alltid ett problem; bandet åker ner i pannan och sitter inte på plats. Hur ska detta lösas?!
Jo man gör bandet av sitt eget hår, på det sättet kan de inte röra sig så mycket, inte alls faktiskt. Sätt fast med några korsade hårspännen i bak så sitter det fint.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jack

sv: tack detsamma, händer idag då?

2009-09-12 @ 11:10:34
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Gioeli

Elvine gör helt klart bäst chinos överhuvudtaget tycker jag

2009-09-12 @ 12:56:14
Postat av: ylvzz

kom in här helt random så jag kan lika gärna göra min röst hörd, håret var skitsnyggt

2010-01-03 @ 00:07:30
URL: http://vafanylva.blogg.se/
Postat av: therese

tack så mkt!

2010-01-04 @ 15:55:36
URL: http://theresegarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0