copy

Har kollat på en klänning på H&Ms hemsida hur länge som helst, och så när jag äntligen bestämt mig för att jo, jag köper den, ja då finns den ju såklart inte kvar i storlek längre. Inte meningen att jag skulle ha den? Kanske.

Men jag vill verkligen ha den, för jag ser medelhavet framför mig när jag ser den här. Jag tänker på mamma mia och grekisk mat, jag tänker på lägenheten i spanien och stråparasollen på staranden. Så nu ska jag sy en liknande modell. Det är ju super, för oftast är livet på en sån här klänning för långt på mig, så nu kan jag sy efter mina egna mått. Funderar på att byta ut broderierna mot spets, för ska jag brodera för hand kommer jag nog bli klar till vintern, och vill ju ha den till sommarn. Satte mig iallafall och skissade, och ja det blev väl i princip en kopia av H&Ms klänning.

Just nu är det vindstilla, klarblå och jag funderar allvarligt på att sätta på mig en bikini. Kanske inte är så bra för förskylningen dock...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0